جامعه مجازی چچلا

روز مرگم
چشمانم بارانیست
سلاممممممم به وبلاگ من خوش امدین
bipfa_6.jpg - چه سخت است ...، تشیع عشق... بر روی شانه های فراموشی... و دل سپردن... به قبرستان جدایی... وقتی میدانی... پنج شنبه ای نیست ...، تا رهگذری ...، بر بی کسی ات ...فاتحه ای بخواند ….......

روز مرگم....

 

روزی که مردم تابوتم را سیاه کنید

تا همه بدانن سیاه بخت بودم

بر روی سینه ام تکه یخی بگذارید

تا به جای معشوقم گریه کند

چشم هایم را باز بگذارید

 تا همه بدانند

چشم انتظار معشوقم بودم

و اخرین خواسته من

این که دستانم را ببندید

تا همه بدانند خواستم ولی نتوانستم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

raziyeh
ساعت13:31---13 آبان 1392
سلام عزیزم. من تقریبا همه مطالب تو خوندم. واقعا قشنگ بود. وقت کردی به منم سر بزن و برام نظر بذار.منتظرم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:, :: 12:45 :: نويسنده : راندا

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 325
بازدید کل : 237267
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 110
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

چت روم
قالب وبلاگ
گالری عکس

كد موسيقي براي وبلاگ


?