جامعه مجازی چچلا

بغض...
چشمانم بارانیست
سلاممممممم به وبلاگ من خوش امدین

 

 خــــــــــــدایا....

بــــــت بـــود

بت شکن فــــــــرستادی

 

من پــــــــر از بــــــــغضم

 

 بغض شکن هم داری؟؟؟!!!



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت21:05---16 ارديبهشت 1393
گفت دوستت دارم باورش كردم اما او با من نبود با چيزهاي كه داشتم بود افسوس كه براي خودم دوستم نداشت

محمد
ساعت1:15---16 ارديبهشت 1393
خدايا خودت از اشك هاي هر شبم خبر داري از لبخند هاي تلخم از حرف هاي سردم از همه چيزم خبر داري.به ادم هاي اطرافم كمي از غم هايم بده تا نگويند "به تو حسادت ميكنيم"

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 19:55 :: نويسنده : راندا

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 669
بازدید کل : 236946
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 110
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

چت روم
قالب وبلاگ
گالری عکس

كد موسيقي براي وبلاگ


?