جامعه مجازی چچلا

آرزو
چشمانم بارانیست
سلاممممممم به وبلاگ من خوش امدین

تو را آرزو نخواهم کرد ,هیچوقت!

تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی,

با دل خود, نه با آرزوی من .....



نظرات شما عزیزان:

شیما
ساعت22:57---18 مرداد 1393
وبت قشنگه عزیزم ولی چرا کم آپ میکنی؟
من توی لینکات هستم )عاشقانه ها)
منتظرتم...


eli
ساعت11:45---20 خرداد 1393
سلام وبلاگتو دیدم خوب بود ولی چرا بازدیدش کمه؟ بیا تو این ثبت نام کن هم بازدید وبلاگتو ببر بالا هم تو گوگل شناخته شو. بیا تو وبلاگم یه لحظه
http://tagged.blogsky.com/1393/03/04/post-123/


m
ساعت7:50---12 خرداد 1393
زيبا بود با او بودن را ميگويم افسوس زيباي ديگر معني دار نيست برايم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:, :: 10:48 :: نويسنده : راندا

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 667
بازدید کل : 236944
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 110
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

چت روم
قالب وبلاگ
گالری عکس

كد موسيقي براي وبلاگ


?