جامعه مجازی چچلا

دردو دل
چشمانم بارانیست
سلاممممممم به وبلاگ من خوش امدین
دلتنگی,تنهایی,متن تنهایی,پسرک تنها,پسر تنها,دلنوشته,متن عاشقانه جدید,دل نوشته,دلنوشته های زیبا,دلنوشته زیبا,متن هاي عاشقانه,متن ودل نوشته,متن دلتنگی,متنهاي عاشقانه,دلتنگ شرشربارون,متن عاشقانه,رمان عاشقانه,متن احساسی,عاشقانه,متنهای دلتنگی,متن زیبا,حقيقت هاي روزگار,داستانهاي كوتاه و آموزنده,مطالب جالب و طنز,رمانهای عاشقانه,دل شکسته,متن احساسی زیبا,متنهای قشنگ,خضری,متن عشقولانه,احساسات پسر,پسرتنها,دلتنگ,مطالب عاشقانه,متن وعکس عاشقانه,نامه عاشقانه,رمان عاشقانه,کلبه عشق,دلتنگی های من,متن وعکس زیبا,مطالب زیبا,
امروز .....

چقــدر دلم تمام شدن می خواهـد …


از آن تــمام شدن هایــی که بشــود نقــطه سرِ خط …


و آنگـــاه دیکــته تمــام شـود !


و من دیگــر آغـــاز نشــــوم …


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:, :: 8:45 :: نويسنده : راندا

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 324
بازدید کل : 237266
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 110
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

چت روم
قالب وبلاگ
گالری عکس

كد موسيقي براي وبلاگ


?