جامعه مجازی چچلا

وقتی دلم بهونه میگیره
چشمانم بارانیست
سلاممممممم به وبلاگ من خوش امدین

وقتی دلم بهونه بودنتو میگیره.....

با شنیدن هر صدای اشکم در میاد.....

چه برسه تو صدام کنی ......

دلم بهونه میگیره در آغوشت گم بشم.....

و من با چشمهایه خیس خودخواهانه آرزو میکنم......

همیشه داشتنه تو رو .......

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, :: 7:32 :: نويسنده : راندا

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 305
بازدید کل : 237247
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 110
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

چت روم
قالب وبلاگ
گالری عکس

كد موسيقي براي وبلاگ


?