جامعه مجازی چچلا

من خسته ام
چشمانم بارانیست
سلاممممممم به وبلاگ من خوش امدین

 

من خسته ام ....
وغرورم اجازه نمی دهد از پا بیفتم ...
حتی تبرهایی که در ریشه هایم گیر کرده اند با تعجب نگاهم می کنند
این درخت مگر چند ساله است؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت13:21---8 مهر 1392
سلام وب قشنگی داری موفق باشی توهم نظرتو درمورد وب من بگو اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن

sara
ساعت13:12---30 شهريور 1392
به بعضیا باید گفت :

من غرورمو به راحتی بدست نیاوردم که هروقت دلت خواست خردش کنی...!!

غرور من اگر بشکنه...

تیکه هاش شاهرگ زندگی تو رو هم میزنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, :: 11:57 :: نويسنده : راندا

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 310
بازدید کل : 237252
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 110
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

چت روم
قالب وبلاگ
گالری عکس

كد موسيقي براي وبلاگ


?