جامعه مجازی چچلا

خدا..
چشمانم بارانیست
سلاممممممم به وبلاگ من خوش امدین

 

هرچه دارید روکنید ای ناملایمات لعنتی
شما فراموش کرده اید
اما من همیشه درخاطرم نقش میبندد
خدایی که مراقب من است
شما هرچه دنیا را برایم سخت تر بگیرید
اوبیشتر کمکم خواهد کرد
دست نوازشش را بیشتر برسرم خواهد کشید
*من خدارادارم *که حامی من است
 شما چه دارید ؟



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت11:24---16 مهر 1392
سلام وبت عالیه مث من از دردوغم مینویسی من دیگه اخرش رسیدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:, :: 18:38 :: نويسنده : راندا

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 332
بازدید کل : 237274
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 110
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

چت روم
قالب وبلاگ
گالری عکس

كد موسيقي براي وبلاگ


?